تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

عروسک قشنگ من

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۵۶ ق.ظ

اپ این پست صرفا جهت تغییر حال و هواست

 تو پست قبلی از اسکلت عروسکها نوشتم اگر اون اسکلتها کامل بشن به این مدل عروسک تبدیل میشن  

ارزو دارم یه مغازه عروسک فروشی داشته باشم عروسکهای دست سازم رو اونجا بفروشم 

هرروز کلی بچه بیان باهم بازی کنیم بهشون عروسک بدم و خوشگذرونی کنیم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۷
خورشید جاودان

نظرات  (۶)

اینا عالین که ^_^ چقدر خوشگلن اسم این یکی چیه اصن اسم میذاری براشون

چه آرزوی دوست‌داشتنی‌ای امیدوارم حتما تجربه‌اش کنی

پاسخ:
همه اشون به نظرم خنگولن 😂 اسم ندارن منم به همه مدلاش میگم خنگول
مغازه خنگول فروشی
سلامت باشید 
امیدوارم

خنگول چرا اخه😁 پس این یکی باید خنگول فِری باشه. من حتما صف می‌کشم موقع افتتاح مغازه اولین مشتری باشم

پاسخ:
نمیدونم چرا خنگول
شاید تو دایره لغات من بانمک جاش با خنگول عوض شده
من به شاگردامم میگم خنگولا ولی خودشون میدونن که خنگول یعنی دوستت دارم
کلا همه چیزایی که برام عزیزن خنگولن🤣

خنگولتیم به مولا

شاد باشی

پاسخ:
سلامت باشید
😂

" ارزو دارم یه مغازه عروسک فروشی داشته باشم عروسکهای دست سازم رو اونجا بفروشم  "

 

آرزو بر جوان عیب نیست

چرا نشه ؟

اصلا بیا بجای صرفا یک مغازه

فروشگاه های زنجیره ای در نقاط مختلف بزن

همه هم خنگول فروشی

مثلا

یزد

خنگول فروشی شعبه 12 ام  !!!

یا

اردبیل

خنگول فروشی شعبه  19 ام

{خنده }

پاسخ:
ایده ی خوبیه😂
ولی خنگول فروشی برای فروشگاه زنجیره ای ضایع نیست؟

" ولی خنگول فروشی برای فروشگاه زنجیره ای ضایع نیست؟ "

معلومه که نه

تازه کلی f]i هم بخاطر این اسم جلب اش میشن

البته همه عروسکهایی که میسازی باید اونجا باشن برای فروش

ولی اسم فروشگاه به اسم این عروسک باید باشه

خنگول فروشی شعبه n

پاسخ:
همه عروسکا به این اسم نمیخوره چون بومیا خنگول نیستن

واااای چقدر خوشگل و نازن این عروسکها، به نظرم خوش بغل هم هستن نه؟ امیدوارم آرزوتون برآورده بشه من که مشتری می شم حتما.

پاسخ:
کوچیکن برای بغل بزرگش رو میسازم
امیدوارم همگی به ارزوهامون برسیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی