تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

چندلر

شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶ ب.ظ

بعد روزی سه فیلم پوارو دیدن وسوسه شدم پی دی اف خوانی رو شروع کنم

طلسم شکست و اولین پی دی اف بانوی دریاچه ریموند چندلر که قبلا تعریف کتاباش رو از مجید شنیده بودم اوایل کتابم ولی همین بخش آغازینش هم خیلی هیجان انگیزه  و منو ترغیب می کنه با همه سختی های صفحه کوچک گوشی به خوندنش ادامه بدم

اوایل فکر میکردم پستچی همیشه دوبار در میزند به نسبت بقیه کتابای جنایی خوب باشه ولی همین ۶۰ صفحه بانوی دریاچه توقعم رو از داستانهای جنایی بالا برد  

کتاب بعدی که دوست دارم بخونم سه تفنگدار  الکساندر دوماست همون دارتانیان معروف که بچگیم کارتونش رو دیدم

و همچنان منتظرم مجید اسباب کشی کنه و برام کتاب بفرسته

 

وقتی کتابی برای خوندن دارم ذهنم کمتر آشفته میشه و حالم بهتره 

به هرحال کاچی به از هیچی

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۰۶
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

۰۶ خرداد ۰۲ ، ۲۳:۱۸ شاگرد خیاط

مبارکا 

منم چنتا پی دی اف رمان دارم

از رومن گاری عزیز

اگر دوست داشتین تقدیم کنم

پاسخ:
فعلا ببینم با این پی دی افه چشمام به چه روزی درمیان به خیر گذشت اطلاع میدم

این‌قدر ژانر جنایی-کارآگاهی دوست داری؟

زیاد از این ژانر نخوندم

تجربه‌م تو کارای کانن دویل خلاصه میشه

پاسخ:
من تقریبا همه چی میخونم
 بانوی دریاچه دومین تجربه جنایی منه
سوای کارای اگاتا کریستی و کانن دویل که بخاطر نوستالژی بودن فیلمایی که ازش ساخته شده ترجیح میدم فیلم ببینم

" کتاب بعدی که دوست دارم بخونم سه تفنگدار  الکساندر دوماست همون دارتانیان معروف که بچگیم کارتونش رو دیدم "

این کتاب ده جلده  ها !!!

مطمئنی حوصله یا وقت خوندش رو داری ؟

 

پاسخ:
اگر عمرام کفاف بده بله🤣
وقتی یازده بار عامه پسند بوکفسکی رو خوندم و هرسال تعدادزیادی از کتابهای کتابخونم رو بازخوانی کردم یکم حوصله دارم
ولی با این شرایط زندگی فشرده ای که من دارم فکر کنم نرسم همه رو بخونم 
پس برم فیلمش رو دانلود کنم

دیگه نمی نویسین؟

عروسکها خوبن؟

پاسخ:
حرفی برای گفتن ندارم دیگه از مرگ نمیترسم و همه چی عادی،شده
عروسکا هم خوبن
اگر حرفی  بود که قابل نوشتن باشه مینویسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی