تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

کتاب صوتی

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۴۷ ب.ظ

بالاخره یه راه حل خوب برای رفع کتاب نخونیم و رهایی از روزهای ابکی پیدا کردم کتاب صوتی گزینه ی خیلی خوبیه که بیخیال از کنارش رد میشدم و تابحال امتحانش نکرده بودم

امروز کتاب شماره ی صفر امبرتو اکو رو باصدای ایوب اقاخانی یا جانی یادم نیست شنیدم خیلی خوب بود

فکر کنم کم کم عاشق کتاب صوتی بشم البته اگر راوی های خوبی داشته باشه 

 

فعلا کست باکس نصب کردم که توش کلی پادکست هست هم کلی کتاب صوتی داره و امروز تا بحال که ساعت ۴ بعد از ظهره بهم خوش گذشته

یه اپلیکیشن صلوات شمار هم نصب کردم که اونم جالبه و با گفتن ذکر و شنیدن کتاب صوتی و پادکست سعی میکنم تو روزهای ابکی غرق نشم و کمی حال خودمو بهتر کنم

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۹
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

واووو

منم دلم میخاد 

مجال نیست

پاسخ:
اپلیکیشن ایران صدا دانلود کن کلی کتاب صوتی رایگان داره
فقط تنها بدیش اینه بین خوندن کتاب موسیقی داره
اونم به اجبار تحملش میکنم😊
۰۱ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۱۸ میله بدون پرچم

سلام

این هم به هر حال راه خوبی است!

پاسخ:
سلام
واقعا خوبه و اپلیکیشنی که دانلود کردم کتابای خوبی داره که به علایق من نزدیکه
چندتایی هم از نویسنده های مورد علاقمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی