تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

روس های دوست داشتنی من

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۴ ق.ظ

 ۱_در حال دوباره خوانی یادداشت های یک دیوانه ی گوگول هستم

بهترین زمان برای خوندن ادبیات روسیه به نظرم فصل پاییزه یه جورایی ریتم کند این فصل با کتابهای نویسندگان روس هماهنگه و لذت خوندن کتاب ها رو برای من چند برابر میکنه

بین کتابهای نویسندگان روس که تو کتابخونم دارم یادداشتهای یک دیوانه از امتیاز خاصی برخورداره و جذاب تره بخاطر همین چندسالیه که با شروع فصل پاییز میرم سراغش

از بین داستانهای این کتاب بلوار نیفسکی و یادداشتهای یک دیوانه عالی هستند ولی هیچوقت با داستان دماغ نتونستم کنار بیام

 

کتاب بعدی برادران کارامازوف که فکر کنم برای دوم میخوام بخونم

فعلا با روس ها سرگرمم وروزگار رو میگذرونم

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۰
خورشید جاودان

نظرات  (۲)

" فعلا با روس ها سرگرمم و روزگار رو میگذرونم "

سلام

  محل کار جدید چطوره؟ اطرافیان، بهتر از محل قبلی اند؟

پاسخ:
سلام 
شکر خدا بالاخره اومدم شهر از حاشیه و دردسراش خلاص شدم
مدرسه جدید خوبه راضیم
ممنون که به فکر هستید

شبهای روشن داستایوفسکی هم خیلی خوبه

پاسخ:
میخونم 
ممنون بابت معرفی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی