تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

هزار و نهصدویکمین فکر از فکرهای دیگرم

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۴ ب.ظ

توی هزار و نهصدو یکمین فکرم به تنها گزینه کتابخوانیم فکر میکنم به خودم میگم کتاب صوتی گوش کن و سعی میکنم دوباره شنیدن کتاب رو شروع کنم یه داستان بنام آینه مرد مرده از سری داستان های پوارو برای دست گرمی انتخاب میکنم و هندزفری در گوش شروع به شنیدن میکنم یکساعت و چهل و شش دقیقه بد نبود 

توی هزارو نهصد و یکمین فکرم به این فکر میکنم  که از مسوولیت خونه خسته شدم از مرد بودن کنار زن بودن از قاتی شدن همه چی راستش نقش مردونه خودمو اصلا دوست ندارم به خودم میگم کاش با یه مرد پولدار ازدواج میکردم که بار سنگین مالی رو از رو دوشم بردارم ولی کفه ترازو به سمت ازدواج نکردن سنگینه من ازازدواج  متنفرم  در ضمن این بخش از فکرم کمی احمقانه است به خودم میگم چون فشار زیادی رو داری تحمل میکنی به این گزینه احمقانه فکر میکنی مرد پولدار... ازدواج ... فرار از فشار

به نظرم فکر کردن به یه گنج بهتر از این گزینه است

تو هزار و نهصدو یکمین فکرم به این فکر میکنم که من دانش اموزام رو خیلی دوست دارم همه دلخوشی من چهار پنج ساعت تدریس علومه هرچند علوم درس سنگینیه ولی با تمام وجود دوستش دارم

تو هزار و نهصدو یکمین فکرم یه لیست خرید هم وجود داره که به میزان حقوق این ماه بستگی داره تعمیر کابینت زیر سینک تعویض عینک خرید لباسشوویی  که هنوز این لیست تکمیل نشده

و در نهایت بعد از این همه فکر کتاب صوتی دیگری انتخاب میکنم و برای جلوگیری از طغیان افکارم گوش میکنم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۳۰
خورشید جاودان

نظرات  (۸)

" و در نهایت بعد از این همه فکر کتاب صوتی دیگری انتخاب میکنم و برای جلوگیری از طغیان افکارم گوش میکنم "

کار خوبی می کنی

اما

اگر شرایط جسمی ات اجازه بده

هر نوع ورزش سبک هم

برای خلاصی ذهن خوب و موثره

پاسخ:
سلام
منتظرم هوا خنک بشه برم پیاده روی
ولی هنوز گرمه 
فعلا کتاب صوتی خوبه

Bonne Tyler : holding out for a hero

 

https://dl.behmelody.in/1401/Khordad/Bonnie%20Tyler%20-%20Holding%20Out%20for%20a%20Hero%20%282%29.mp3

از آهنگ خوشت نیومد؟

پاسخ:
سلام دانلود نشد 

چیزی که فرستادم لینک نیست بلکه صرفا آدرسه

یعنی باید کپی  پیست کنی توی قسمت  آدرس یه صفحه اکسپلورر

مستقیما میره به صفحه اجرای اون موزیک .

من خودم دوباره امتحانش کردم مشکلی نداره

ولی چون لینک نیست صرفا با کلیک روش اجرا نمیشه

پاسخ:
میدونم باید کپی پیست کنم

 این همون آدرس بالاست که به  لینک تبدیل کردم

البته

امیدوارم تبدیل شده باشه   (:

https://dl.behmelody.in/1401/Khordad/Bonnie%20Tyler%20-%20Holding%20Out%20for%20a%20Hero%20%282%29.mp3

پاسخ:
شبیه اهنگای دهه هشتاده یکم ریتمش تنده  ولی باز ممنون 
به سلیقه شما نمیاد همچین اهنگی گوش کنید😊

شیمی درمانی که انجام می دادی ان شا الله خوب پیش رفته ؟

پاسخ:
بله خوب پیش میره  بعدش یه عمل دارم 

" به سلیقه شما نمیاد همچین اهنگی گوش کنید "

 

از وقتی چند روز پیش فهمیدم  این آهنگ مال کیه و معنی اش چیه

منو اسیر خودش کرده

دایما توی سرم تکرار میشه

خیلی از لحن و شدت صدای بانی تایلر وقتی داره این کلمات رو می خونه خوشم میاد .

شعر این آهنگ رو دانلود کن ببینی چقدر با لحن صدای بانی جوره

"... بعدش یه عمل دارم  "

برات آرزوی سلامتی می کنم

پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی