تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

فرانکنهاول و هوای خنک

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۰۷:۴۲ ب.ظ

فرانکنشتاین رو گذاشتم کنار چون واقعا کلافم میکرد بعد از مرگ برادرش و ژوستین مدام از عذاب کشیدنش میگفت و خوندن چندین  صفحه طولانی عذاب برای من خوشایند نبود بجاش کتاب دیگری از هاوارد فاوست دست گرفتم بنام آمریکایی که در مورد یک قاضی بنام پیتر التگلد و براساس واقعیته قبلا از فاوست مزدور رو خونده بودم و خوشم اومده بود 

دیشب بعد از مدتها که تو فصل تابستون بودیم و شرجی اولین بارون پاییزی بارید و امروز هوا خنک شد به همین مناسبت به توصیه دانش اموزام اولین انیمه عمرم رو دیدم قلعه متحرک هاول  به شدت توصیه میکنم ببینید شاهکارو عالی تا الان که به توصیه دانش اموزام گوش کردم ضرر نکردم  دوسریال کره ای از نظر خودم عالی وینچنزو و تناسخ در یک خانواده پولدار رو دیدم و انیمه زیبای قلعه متحرک هاول که باعث شد با میازاکی و دنیای انیمه هاش اشنا بشم

پاییز رو از امروز که هوا خنک شد با انیمه و کتاب خوب جشن گرفتم باید از دانش اموزهای خوش سلیقه ام تشکر کنم هرچند بعضی از بدجنس های کوچک اصرار دارن سریال اشتباهات منو ببینم و دوستاشون میگن خانم نبین بی ادبیه حالا چی دیدن و چرا اصرار دارن منم ببینم خدا داند😁

 

 

 

از وقتی رتبه بندی امتیاز نگرفتم و بعد فهمیدم همکارهام به کمیته امداد کمک کردند و گواهی خیربودن گرفتن تا امتیاز بگیرن حس میکنم کلاه گشادی سرم رفته چون من تو حاشیه شهر با هزینه شخصی و فروش عروسکای دست،سازم کتابخونه ساختم ، کم و کسر مدارسی که توش کار میکردم رو تامین میکردم و خیلی کار دیگه ولی حتی الان نمیتونم ثابت کنم من انجام دادم چون معتقد بودم تو سکوت کار کنم برای حال خودم حتما خدا یه جا جوابم رو میده ولی فکر کنم خدا هم خدای من نیست اگر بود اینقدر چاله چوله تو زندگیم نمیگذاشت که معطل پولی بشم که از رتبه بندی به حقوقم اضافه بشه

حالا اون حضرات رتبه دو و سه  شدند من فاقد رتبه

و به شدت حس حماقت دارم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۵
خورشید جاودان

نظرات  (۴)

۲۶ آبان ۰۲ ، ۱۵:۵۳ زری シ‌‌‌

کارای میازاکی و سعی کنین حتما ببینین 

به شدددت پیشنهاد میشه

تازه من شخصا قلعه هاول رو نسبت به بقیه کاراش زیاد نپسندیدم :)

پاسخ:
شاهزاده مونونوکه رو امروز دیدم از هاول عالیتر بود
ولی برای من که جنگ و جنگزدگی رو تجربه کردم حس و حال هاول عالی بود

سلام

ممنون از تو و دانش آموزات بخاطر معرفی این انیمه

 

مدتها بود بخاطر نوشته های

پونیو

در

https://poniyo.blogsky.com

که نوشته هاش رو مدتهاست که می خونم

و انیمه رو خیلی دوست داره و می بینه

دوست داشتم یکی ببینم که این انیمه

که می گن چه جوری هاست

البته اسم میازاکی رو هم بارها شنیده بودم

 

وقتی داشتم دنبال این انیمه میگشتم

فهمیدم از روی یه کتاب

با همین اسم

از نویسنده ای  دایانا واین جونز ساخته شده

کتابش هم به رایگان با فرمت  پی دی اف موجوده

که ظاهرا که بخاطر وضعیت چشم هات

بدردت نمیخورن

 

 

پ.ن :

" از وقتی رتبه بندی امتیاز نگرفتم و ... "

خانوم یکی از همکارام معلم رسمیه

و اون همکارم میگه امکان نداره معلمی بدون رتبه باشه

چطور برای تو پیش اومده؟

چون رسمی نیستی؟

 

حتما رتبه بندی های بعدی هم هست

بد نیست یه سر به مدارس قبلی ات بزنی و داستان رو برای مدیران فعلی اونجا شرح بدی  شاید تونستی با کمک اونها تو هم از کمیته امداد گواهی خیر بودن بگیری

تازه

این هم نشد مقاله  روزنامه ها در مورد تو و کارهات هست .همونها رو ببر کمیته امداد به عنوان مدرک و گواهی خیر بودن بگیر .

زمانی که کسی از همکارهات خیر نبود تو بودی

اشکالی نداره الان ازمزایاش استفاده کنی.

 

پاسخ:
بدون رتبه یعنی صفر بعدش یکه که هیچ مزایایی نداره و از دو تا ۵ مزایا بهش تعلق میگیره 
فعلا دارم رزومه ام رو اماده میکنم برای جای دیگه و سعی میکنم کمتر ناراحت بشم
اگر خواستی انیمه ببینی از شاهزاده مونو نوکه شروع کن بعد قلعه متحرک هاول رو ببین

مطابق توصیه ات

اول شاهزاده مونونوکه

و بعدش قلعه متحرک هاول رو دیدم .

هردوتا خیلی قشنگ بودند

 

به کارهای میازاکی علاقه مند شدم

و انیمه های زیر رو دانلود کردم

 

1-قلعه ای در آسمان

2-شهر اشباح

3-همسایه ام توتورو

4-ناسیکا از دره باد

 

 قلعه ای در آسمان

و شهر اشباح رو هم دیدم

البته این نسخه شهر اشباح

خیلی طولانی تر از اونی بود که

تلوزیون قبلا پخش کرده بود و زیباتر

منتظر هستم وقت کنم بقیه رو هم ببینم

 

پ.ن :

زمان عمل ات کی هست؟

پاسخ:
انجام شد  
چند وقت دیگه مثل فرانکنشتاین میشم با جاهای بخیه روی بدنم😂  
برای دیدن انیمه های میازاکی از من زرنگتر هستید سرویس حمل و نقل کیکی  باد برمی خیزد رو هم تو لیستت بگذار
وقت نکردم  به غیر هاول و مونونوکه چیزی ببینم
دوتا سریال کره ای هم البته اگر جنایی دوست دارید پیشنهاد میکنم ببینید
وینچنزو
تناسخ در یک خانواده پولدار
سونگ جونگ کی بازی میکنه هنرپیشه مورد علاقمه 😊 دوتا سریال رو دیدم خیلی خوشم اومد 
۰۵ آذر ۰۲ ، ۱۸:۱۷ میله بدون پرچم

سلام

کار خوبی کردی که وقتی تشخیص دادی باب میل نیست، ریل رو عوض کردی.

قلعه متحرک هاول رو دو هفته قبل دیدیم . جالب بود.

پاسخ:
سلام
بعد از کلی مقاومت برای خوندنش وقتی شروع به خوندن کردم نیمه رهاش کردم
بقیه انیمه های میازاکی رو با بچه هاتون ببینید  




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی