تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

برشی از زندگی

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶ ب.ظ

همیشه دوست داشتم دکتر ژیواگو رو بخونم بعدش فیلمش رو ببینم

اما بیشتر از ۹۰ صفحه نتونستم بخونم

مثل همه روس ها کش داره و صبر ایوب میخواد از اون همه شخصیت با اسم های روسی سر در بیاری تا نهایتش به یوری ژیواگو برسی که من نرسیدم و همون اوایل کتابو بستم و احتمالا برم سراغ فیلمش 

شاید کتاب صوتیش رو پیدا کردم و شنیدم اینم یه احتماله چون اینقدر درگیری هام زیاده که کتاب خوندن توش گم شده

 

تنها اوقات خوش من وقتیه که مدرسه پیش دانش اموزانم هستم درس میدم و اخر،ساعت از هردری حرف میزنیم انگار برگشتم به دوران نوجوانیم پر از انرژی و هیجان 

مخصوصا دیروز که علوم داشتن و ازقبل  شنیده بودن میخوام برم تهران 

پچ پچ میکردن و نهایتش شیما پرسید خانم یکهفته است ذهنمون درگیره برا چی میری تهران ؟ خانم میری سر قرار؟

بهشون گفتم مگه مغز خر خوردم برای یه قرار این همه راه برم شهر خودمون چشه بعدشم قرار برا چیمه من کلا با مجردیم خوشحالم

بیتا و مهسا میگفتن خانم خب باید یکی باشه پیر شدی یه لیوان آب بده دستت و اصرار برو سر قرار خانم به ماهم اطلاع بده😂 

خانم خوشتیپی اما رفتی اونجا اینو بپوش اونو بپوش   و کلی بهم مدل لباس دادن 

اینجور که این جونورا عظمشون رو جزم کردن معلمشون رو شوهر بدن اونم یه شوهر پایتخت نشین خدابیامرز مادرم برام تلاش نکرد

 

خدا روشکر که دخترام رو دارم با بودنشون درد و تنهایی کمتر اذیتم میکنه

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۹
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

سلام خورشید

" همیشه دوست داشتم دکتر ژیواگو رو بخونم بعدش فیلمش رو ببینم

اما بیشتر از ۹۰ صفحه نتونستم بخونم  "

من کتابش رو خوندم

کتاب بسیار جالبیه

بخصوص برای پیرمرد ها امیدوار کننده هست

چون

توش دختری جوون عاشق  دکتر ژیواگوی پیر و فقیر مریض

که دیگه بدرد کسی نمی خوره

میشه و  ...

 

"   بیتا و مهسا میگفتن خانم خب باید یکی باشه پیر شدی یه لیوان آب بده دستت و اصرار برو سر قرار خانم به ماهم اطلاع بده   "

حرف حساب جواب نداره !!!

 

 

 

"  خدا روشکر که دخترام رو دارم

با بودنشون درد و تنهایی کمتر اذیتم میکنه "

دخترهای گلی هستن

ای کاش یه مقدار هم به فکر آینده خودشون باشن !!!

 

 

 

پ.ن :

چه خوب کردی نوشتی

اونهم از دخترای گلت

و رویایی که برای معلمشون دارن

 

 

 

 

پاسخ:
سلام برای پیری هم فکر کردم خانه سالمندان😁
درمورد ژیواگو فیلمش رو میبینم حوصله ندارم کتابش رو فعلا بخونم شاید سر فرصت بخونم

" سلام برای پیری هم فکر کردم خانه سالمندان "

عجب جواب خوبی !!!

دیگه حرفی باقی نمی مونه

مشکل تنهایی زمان کهولت بالکل حل شد !!!

{خنده}

 

 

پ.ن :

تامین اجتماعی جایی از این نوع

برای بازنشسته هاش در نظر گرفته  که رایگان باشه ؟

با توجه به ارج و قربی که الان در خونواده دارم

احتمال نیاز من هم به همچین جاهایی زیاده !!!

{لبخند}

پاسخ:
رایگان که فکر نکنم
برای اون مرحله که حتی نتونی بری خانه سالمندان خودکشی بهترین گزینه است یه جورایی خودمون رو به خدا پس میدیم قبل موعد😂
۲۱ بهمن ۰۲ ، ۱۵:۵۳ میله بدون پرچم

سلام

فیلم یا سریال رو ببینید جبران خواهد شد.

بچه های این دور و زمونه معرکه اند...

پاسخ:
سلام
تصمیم دارم فیلمش رو ببینم
به نظر من هم بچه ها عالی هستن 
حداقل حال منو حسابی خوب میکنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی