تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

عمه ای که تبدیل به شپش شد:)

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۴ ب.ظ

ما تو خونه یه گل پسر شش ساله داریم که بنده افتخار دارم عمه ایشون باشم

این گل پسر یه عروسک اردک داره که دستکشی و نمایشی به شدت وابسته این عروسکه جوری که یک لحظه بدون اردکی سر نمیکنه 

عمه خانمم وظیفه داره از ۲۴ ساعت روز ۸ الی ۱۰ ساعتش رو اردکی بشه و بجای اردک حرف بزنه 

مامانم به این گل پسر دیروز گفته بود اردکی شپش گرفته و نباید بهش دست بزنی ولی کو گوش شنوا قبل از خودش سروکله اردکی پیدا شد منم بخاطر اینکه از شر اردکی خلاص بشم بهش گفتم عمه منم از اردکی شپش گرفتم ببین سرم می خاره و شروع کردم به خاروندن سر و اینکه عمه نیا نزدیکم

خان قلی خانم ابرو برامون نگذاشت می رفت و می اومد عمه شپشو عمه شپشو😂

عمه فردا بره مدرسه بهش میگن شپشو  خلاصه به قیمت این ابرو ریزی تو خونه  سه ساعت از شر شازده و اردکی راحت بودم ولی نمیدونستم چقدر دلتنگه تا اون لحظه به روی خودش نمی اورد و با شوخی با من گذروندش ولی وقتی دل کوچیکش طاقت نیاورد و گریه کرد و اون لحظه ای که اردک رو اوردن بهش دادن و گفتم من شپش ندارم شوخی کردم جوری من و اردکی رو بغل کرد که از خودم خجالت کشیدم که بیشتر تحمل نکردم 

ولی از شپشو گفتنش حسابی خندم میگرفت

قربون اون حرف زدنش ش رو هم نمیتونه تلفظ کنه سپسو هی سپسو 

عمه سپسو

گاهی ازش میپرسم عمه چرا فقط من باید بجای اردکی حرف بزنم میگه اخه صدات مهربونه

بهش میگم چرا منو دوست داری ببین من پیر شدم بدرد نمیخورم 

میگه اخه تو خیلی خوب باهام بازی میکنی

و اینجوری راحت مخ عمه رو میزنه تا باهاش اردک بازی کنه

این جناب اردک یه رفیق داره بنام قوقولی که تو بازی بچه بی ادبیه و همیشه همه ازش دلخورن

یه نی نی اردک هم داریم که گاهی عمه مجبوره جای اونم حرف بزنه

مامان اردکی و بابا اردکی بابا مامان اردکی هستن و پدراردکی پدربزرگش کلا این جماعت تخیلی هستن و تو شهر اردکی زندگی میکنند

و عمه مجبوره جای همگی صحبت کنه

این روزای کرونایی با اردکی وخان قلی خان میگذره

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۸
خورشید جاودان

نظرات  (۱)

😅😅😅

 

عالی بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی