تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

تانگوی چند نفره

آرامشی که نیست در جنگی هم اگر حاضر نبودیم ، جنگی در ما حاضر بوده همیشه

بایگانی

سکوتم از رضایت است

شنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۲۱ ب.ظ

این روزها هم برگه امتحانی صحیح میکنم و هم عروسک میدوزم معجون عجیب و  باحالیه خلق عروسک و نمره دادن

وقتی دانش اموزا گند میزنن به امتحانا میرم،سراغ عروسک و وقتی حرص خونم میاد پایین برگه صحیح میکنم :)

زمان لرزه وونه گات رو تموم کردم و دلم میخواد کتابی از احمد محمود بخونم شاید برم سراغ مدار صفر درجه یکم هیجان لازمم خوندن کتابهای محمود آدرنالین خونم رو بالا می بره 

همسایه ها رو هم به مجید امانت دادم و منتظرم بخونه و نظرش رو بپرسم

این روزها به هیچ چیز خاصی فکر نمیکنم و تقریبا آرومم این سکون فکری رو دوست دارم انگار سرم خالی از همه چیز شده ، یک فرصت خوب برای استراحت ذهنم پیش اومده ،هروقت میخوام به ذهنم استراحت بدم میرم تو اتاق و شروع به ساختن عروسک میکنم با هرکوکی که میزنم حالم بهتر میشه

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۰
خورشید جاودان

نظرات  (۳)

چه انرژی خوبی در نوشته بود...

این روزا سکوت ذهن واقعاً حال آدم رو بهتر می‌کنه...

پاسخ:
خدا رو شکر 
چیزی که تو این شرایط سخت بهش نیاز داریم

منم دارم مدارصفر درجه رو می‌خونم و  با حال و هوای اجتماعی امروز تقارن جالبی داره.

پاسخ:
نوش جانتون
۲۲ دی ۰۱ ، ۱۴:۳۴ میله بدون پرچم

سلام

همسایه ها و درخت انجیر معابد و زمین سوخته را خوانده ام... دوستشان دارم.

پاسخ:
من همسایه ها و درخت انجیر معابد رو خوندم ولی زمین سوخته رو هنوز پیدا نکردم برای من خوزستانی لذتش دو چندانه چون دقیقا تو اون فضا زندگی کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی